luni, 4 iunie 2012

cu-vant!

Concursul national de creatie literara "sarbatoarea cuvantului"


Premiul 1 - Frincu Eva Emanuela - pentru spirit creativ si inalte viziuni atistice la sectiunea poezie.



"Cuvântul e un altar peste care-mi jertfesc ideile.
Mă cuprinde fumul proaspăt de om
Şi îmi vine să­-mi înghit gîndul
Ca sa nu cadă şi el pradă faptei.

Îmi ard cuvântul ostil.
Prinde rădăcină în ştiinţa de altceva
Se ghemuieşte în mine şi ajunge până la suflet
De aceea trebuie exterminat.

Cuvântul te răsuceşte, te minte
Evadează în lume cu sufletele noastre
Mi l-am pierdut şi nu mai vine.
Sunt fără cuvinte.
...şi fără suflet."


4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt fericita ca ma pot bucura de incurajari din partea...mea:|
      se pare ca personalitatea mea e mult mai complexa decat stiam, are chiar vointa proprie :))

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am stiut ca trimit din partea ta
    scuze :O..uite le-am sters.

    RăspundețiȘtergere